We wtorek 30 maja wraz z naszą wychowawczynią p. Agnieszką Perlińską, wybraliśmy się na  całodniową wycieczkę do Wrocławia. Pojechali z nami także uczniowie z kl. 3c z wychowawczynią p. Izabelą Jesionowską oraz dwie inne nauczycielki – panie: Malwina Zielińska i Nikola Marecka. Z Turku wyjechaliśmy bardzo wcześnie, bo już o godz. 7:00 i udaliśmy się w kierunku Wrocławia. Na  miejscu przywitał nas bardzo miły pan przewodnik, który zaprosił  na spacer  obejmujący najpiękniejsze zabytki Wrocławia. Zobaczyliśmy między innymi Ostrów Tumski z Katedrą św. Jana Chrzciciela, Most Tumski zwany mostem zakochanych, średniowieczne kamieniczki Jaś i Małgosia, Rynek z pięknym Ratuszem. Poznaliśmy kilka legend dotyczących odwiedzanego miasta  i  dowiedzieliśmy się, dlaczego we Wrocławiu zamieszkały krasnale. Spacer po Starówce zakończyliśmy wizytą w sklepikach, w których kupiliśmy pamiątki. Kolejnym punktem harmonogramu wycieczki była wizyta w Ogrodzie Zoologicznym i w Afrykarium. Zwiedzanie ZOO poprzedziliśmy jednak zjedzeniem pysznego obiadu w pobliskiej restauracji. W Ogrodzie Zoologicznym zobaczyliśmy mnóstwo zwierząt: słonie, żyrafy, zebry, tygrysy, małpy, hipopotamy, nosorożce i wiele innych. Na koniec udaliśmy się do Afrykarium, gdzie podziwialiśmy liczne gatunki  ryb i ssaków pochodzących z Czarnego Lądu. Przez cały dzień pobytu we Wrocławiu, towarzyszyła nam piękna słoneczna pogoda. Do Turku wróciliśmy dopiero o godz. 20:00. To był dzień pełen wrażeń!